Benvinguts a la web de l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Amb la finalitat d'agilitzar les tasques d'atenció, utilitzem un sistema de suport per tiquets. A cada incidència se li assigna un número únic de tiquet que podeu utilitzar per rastrejar el progrés de les nostres respostes en línia. Per a la vostra informació us mostrem tot l'historial de cadascuna de les vostres incidències. Cal que tingueu una adreça real de correu electrònic per obrir un nou tiquet.

Cada regidor a l’ombra està adscrit a un regidor electe amb qui treballa conjuntament els temes i els trasllada al ple, el govern o les comissions informatives.

Totes les consultes, peticions, queixes, problemes, etc... que es reben a l’Oficina d’Atenció Ciutadana es traslladen als regidors a l’ombra i els regidors electes. Aquests, les contrasten i s’entrevisten amb el veí interessat per recollir tota la informació i documentació i tramitar-les després a l’Ajuntament.

Obri un nou Ticket


Si us plau proporcioni tants detalls com sigui possible perquè millor ens pot ajudar. Per actualitzar un Ticket prèviament enviat, si us plau entreu.

Comprovar estatus del Ticket


Proporcionem els arxius i la història de totes les peticions actuals i passades d'ajuda completa amb respostes.

¡Per favor espere!

¡Per favor espere... prendrà un segon!